دسته‌بندی نشده

راهنمای انتخاب مناسب‌ترین عینک آفتابی برای هر رنگ مو

sunglasses-for-different-hair-color

رنگ مو یکی از عناصر مهمی است که در انتخاب رنگ مناسب عینک آفتابی باید به آن توجه کرد. رنگ مو در هنگام خرید عینک آفتابی بسیار پر اهمیت است حتماً در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. در این مقاله نکاتی بازگو شده تا بتوانید هنگام انتخاب عینک آفتابی تصمیم‌ بهتری بگیرید و عینک آفتابی مناسب را با توجه به رنگ موی خود انتخاب کنید تا شما را متمایز کند.

sunglasses-for-different-hair-color

 جایگاه عینک در زندگی روزمره

عینک به ویژه عینک آفتابی برند به عنوان یک اکسسوری جذاب و پرطرفدار نقش مهمی در استایل شما دارد. عینک بر اساس طرح و سبک‌های متنوع تولید می‌شود که هر کدام از سبک‌ها مخاطبان خود را دارند. عینک های آفتابی کاربردهای غیر زیبایی هم دارند. به عنوان مثال برای مراقبت از چشم در مقابل نور آفتاب، گرد و غبار و… کاربرد زیادی دارند. به غیر از این مورد، این عینک‌های جذاب و پرکاربرد، در پنهان کردن برخی از مشکلات چشمی کاربرد دارند. به عنوان مثال، برخی از افراد به آرایش چشم اهمیت زیادی می‌دهند و علاقه ندارند بدون آرایش چشم در اجتماع حاضر شوند. عینک‌های آفتابی در این موقعیت‌ها خیلی به کار می‌آیند.

همچنین عینک‌های آفتابی برای پوشاندن پف چشم‌های خواب آلود و گودی زیر چشم مناسب هستند. مناسب ترین عینک آفتابی برای هر رنگ مو، بر اساس استایل خانم‌‌ها و آقایان خوش استایل تعیین می‌شود.

تخصصی‌ترین ویژگی‌ عینک آفتابی، محافظت از چشم‌ها در برابر تابش نور خورشید است. استفاده از عینک آفتابی از سرطان پوست پلک و آلودگی‌هایی مانند گرد و غبار جلوگیری می‌کند.  

نقش عینک آفتابی در استایل

جهان مد و فشن دست شما را در انتخاب انواع و اقسام فریم‌های عینک در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف باز گذاشته است. شما با انتخاب عینک آفتابی با فریم‌های متنوع می‌توانید استایلی کلاسیک، رسمی، کژوال، وینتیج، لوکس و… بسازید. هر فرد متناسب با استایل کلاسیک، رسمی و موقعیت کاری خود عینک خاص خود را انتخاب می‌کند. نقش عینک آفتابی بر اساس شخصیت و استایل هر فرد متفاوت است که نمی‌توان تاثیر این اکسسوری را بر شخصیت افراد انکار کرد.

تاثیر عینک آفتابی در استایل و اعتماد به نفس

استفاده از عینک آفتابی باعث واضح دیدن اطراف می‌شود که روی قدرت و سرعت تصمیم‌گیری نقش مهمی دارد و بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر می‌گذارد.

ظاهری باهوش‌تر با عینک

استفاده از عینک آفتابی، ظاهر شما را باهوش‌تر نشان داده و روی فرم کلی صورتتان تاثیر زیادی می‌گذارد.

نماینده شخصیت شما

رنگ و فریم عینک‌‌ بر روی شخصیت فرد تاثیر دارد و شما می‌توانید چند فریم را متناسب با هر موقعیت خود انتخاب کنید.

رابطه عینک آفتابی با رنگ مو

رنگ و شکل فریم عینک با رنگ و مدل موهای شما باید تناسب داشته باشد تا به جذابیت استایل شما ضربه نزند. اگر رنگ مو با فریم عینک ست شود باعث جذابیت بصری بیشتر آن می‌شود. در ادامه رنگ‌های مو را معرفی می‌کنیم و به بررسی عینک آفتابی متناسب با رنگ  و مدل مو می‌پردازیم:

عینک آفتابی مناسب رنگ مو بلوند گرم

رنگ مو بلوند گرم متمایل به رنگ عسلی و برنزی است و در طیف رنگ‌های تیره و گرم قرار دارد. مناسب ‌ترین عینک آفتابی برای موی بلوند ، مدل‌هایی با رنگ قهوه‌ای است. این رنگ عینک انتخاب خوبی برای خانم‌ها و آقایانی است که به استایل خود اهمیت می‌دهند.

عینک آفتابی مناسب رنگ مو بلوند سرد

رنگ بلوند سرد کمی از رنگ‌های بلوند گرم روشن‌تر است. رنگ‌هایی مانند پلاتینیوم و رنگ بلوند خاکستری در طیف رنگ‌های بلوند سرد قرار دارد. در انتخاب و خرید عینک آفتابی توجه کنید رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش در تضاد رنگ‌ موهایی است که تضاد بسیار زیبایی با چهره شما دارد.

عینک آفتابی رنگ مو قهوه‌ای گرم

رنگ مو قهوه‌ای گرم متمایل به رنگ طلایی و قرمز است. عینک آفتابی رنگ سبز، قرمز و زرد انتخاب مناسبی برای این نوع رنگ مو قهوه‌ای گرم است.

مناسب ترین عینک آفتابی برای موی قهوه ای عینک شب با لنز قرمز یا عینک شب زرد است.

عینک آفتابی رنگ مو قهوه‌ای سرد

این نوع رنگ سرد نزدیک به خاکستری است و برای عینک‌های آفتابی با فریم آبی، مشکی و صورتی مناسب است و این رنگ از عینک‌ها سازگاری بسیار مناسبی با رنگ مو آنها دارند.

عینک آفتابی رنگ مو قرمز

رنگ موی قرمز در طیف مختلفی قرار دارد، رنگ قرمز، گرم، نارنجی از رنگ‌های سرد و در طیف رنگ موی قرمز قرار دارد. عینک با فریم سبز انتخاب خوبی است که چهره شما را بسیار زیبا و جذاب نشان می‌دهد. همچنین رنگ مشکی می‌تواند استایل شما با رنگ موی قرمز جذاب‌تر کند.

sunglasses-for-different-hair-color

عینک آفتابی مناسب رنگ مو مشکی

اگر موهای سرتان مشکی است عینک با فریم آبی مناسب شما است. همچنین رنگ قهوه‌ای چهره شما را به یک چهره خیره‌کننده تبدیل می‌کند.

عینک آفتابی رنگ موی سیاه و سفید (جو گندمی)

با گذشت عمر، موهای انسان جو گندمی می‌شود، این رنگ مو در دسته رنگ موی سیاه سرد قرار دارد. اگر موهای جوگندمی دارید، بهتر است عینک‌های رنگارنگ و روشن‌تر را انتخاب کنید.رنگ قرمز و بنفش بهترین انتخاب برای این رنگ مو است. همچنین توصیه می‌کنیم که از خرید عینک آفتابی بژ و قهوه‌ای پرهیز کنید.

عینک‌های آفتابی بر اساس رنگ مناسب چه استایلی هستند؟

استایل نقش مهمی در انتخاب رنگ عینک آفتابی دارد. افراد با پوست روشن باید از عینک‌های با رنگ تیره استفاده کنند تا ظاهری متعادل برای آن‌ها ایجاد شود و بالعکس افراد از پوست‌های تیره می‌توانند ار عینک‌های روشن است نمایند.

 

رابطه عینک آفتابی با استایل

استایل کلاسیک:

اگر استایل شما کلاسیک است، فریم‌های ساده و کلاسیک مانند مشکی یا نقره‌ای می‌توانند انتخاب‌های مناسبی برای شما باشند.

استایل مدرن:

اگر استایل شما مدرن و جسورانه است، فریم‌هایی با طرح‌های خاص و رنگ‌های جسورانه مانند قرمز، آبی روشن یا بنفش می‌توانند ظاهر شما را تکمیل کنند.

sunglasses-for-different-hair-color

هر رنگ عینک مناسب چه استایلی است؟

عینک آفتابی سفید و روشن

عینک آفتابی سفید یک انتخاب کلاسیک و شیک است که با هر نوع لباس و مناسبتی هماهنگ است. این عینک در طیف گسترده‌ای از مدل‌ها و سبک است و از شما در برابر اشعه خورشید محافظت می‌کند. این نوع عینک رنگدانه‌هایی دارد که نور مضر خورشید را خنثی کرده و از آسیب‌های چشمی مانند آب مروارید و سرطان پوست جلوگیری می‌کند.

عینک آفتابی با لنز روشن مانند زرد، نارنجی، مسی یا طلایی

عینک آفتابی با لنز روشن مانند زرد، نارنجی، مسی و طلایی برای مکان‌های با نور متوسط و کم مناسب است. اگر پوست شما تیره نیست به عنوان عینک طبی می‌توانید از آن استفاده کنید که برای محیط‌های روباز و سرپوشیده به کار می‌رود. توججه داشته باشید که هنگام استفاده از عینک‌های مجهز به لنزهای روشن باید به نکاتی توجه کنید. نکاتی به شرح زیر:

  •       رنگ لنز را باید با رنگ پوستتان مطابقت دهید، اگر پوست تیره‌ای دارید از لنزهای زرد و نارنجی استفاده کنید. اگر پوست روشنی دارید لنز‌های طلایی و مسی برایتان خوب است. 
  •       اندازه عینک را باید با صورت خود هماهنگ کنید عینک‌های خیلی بزرگ وخیلی کوچک برای شما مناسب نیست.
  •       سعی کنید عینکی مطابق با سلیقه خود خریداری کنید، عینک‌های با لنزهای روشن طیف گسترده از سبک‌های شیک محسوب می‌شود.

عینک آفتابی با رنگ قهوه‌ای یا کهربایی

عینک آفتابی با رنگ قهوه‌ای و کهربایی یک انتخاب محبوب برای محافظت از چشمان در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید است. این نوع عینک برای فعالیت‌هایی مانند رانندگی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌رویی در شرایط آفتابی ایده‌آل است. عینک‌هایی با این رنگ برای استایل‌های روزمره و مدرن مناسب هستند.

عینک آفتابی با رنگ قرمز یا صورتی

عینک آفتابی با رنگ قرمز و صورتی در برجسته‌کردن ظاهر شما و ایجاد انرژی مثبت کمک می‌کند و برای فعالیت‌های مانند دوچرخه‌سواری، رانندگی و اسکی ایده‌آل است، به کاهش خستگی چشم در هنگام کار با کامپیوتر و تماشای تلویزیون کاربردی دارند.

عینک آفتابی با رنگ سبز

عینک آفتابی یکی از پرطرفدارترین عینک در دنیاست که با انواع مختلف صورت و استایل هماهنگ است. عینک سبز برای محافظت از چشمان در برابر اشعه ماورا بنفش مضر خورشید و کاهش خیرگی در روزهای آفتابی مناسب است.

عینک آفتابی با رنگ مشکی یا خاکستری

عینک آفتابی با رنگ‌ مشکی و خاکستری یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها است به دلیل اینکه رنگ خنثی است با هر نوع لباس و استایلی ست می‌شود. این رنگ باعث تغییر رنگ اشیا نمی‌شود و دید طبیعی را حفظ می‌کند. عینک آفتابی خاکستری رنگی خنثی و مدرن دارد و برای استفاده روزمره و فعالیت‌های ورزشی مناسب است. عینک آفتابی مشکی بیشتر برای رنگ‌موهای بلوند، عسلی و قرمز ایده‌آل است.

افرادی که به استایل خود اهمیت می‌دهند و به دنبال خرید مدرن‌ترین عینک‌های آفتابی در رنگ‌های مورد نظر هستند، می‌توانند از طریق سایت کورد اپتیک، بهترین عینک‌های آفتابی را با قیمت مناسب خریداری کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *