آموزشی

عینک های ترند 2023

2023-trend-sunglasses

تابه‌حال شده استایلی را امتحان کنید و به نظرتان برسد چیزی کم است یا برای تکمیلش به اکسسوری‌های بیشتری نیاز دارید؟ به طور کلی عینک‌های آفتابی و طبی یکی از این اکسسوری‌ها هستند که در موقعیت‌های مختلف می‌توانند به تکمیل استایل شما کمک کنند و به آن جلوه و زیبایی خاصی ببخشند. این عینک‌ها که هرساله در طرح‌ها و فریم‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند، از عینک آفتابی گربه ای و خلبانی تا مدل‌های ساده‌ترِ گرد و مستطیلی و… یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دل‌نشین‌ترشدن چهره و استایل شما هستند. در ادامه به معرفی مدل های عینک آفتابی ترند 2023 می‌پردازیم.

در سال 2023 چه عینک‌هایی طرفداران بیشتری داشتند؟

دنیای امروز، دنیای مد و تنوع است؛ دنیایی که در آن هرساله محصولات بازار، نونَوار می‌شوند و طرح‌های جدید، یکی پس از دیگری به میدان می‌آیند و شانس خود را برای فروش امتحان می‌کنند. در این میان، عینک‌ها جزو یکی از پرفروش‌ترین اکسسوری‌ها هستند که هم‌پا و همراه این قافله پیش می‌روند. حال، اینکه هر سال چه عینک‌هایی به فروش بیشتری می‌رسند و ترند می‌شوند، به ذائقۀ جامعه و مد آن سال بستگی دارد. گاهی عینک‌های جدیدِ بازار مورد استقبال قرار می‌گیرند و گاهی طرح‌های کلاسیک‌تر و قدیمی‌تر. در سال 2023 نیز مثل هر سال، از میان این‌همه عینک آفتابی زنانه و مردانه و طرح‌ها و فریم‌های متنوعشان، برخی مدل‌ها بیشتر مورد پسند مردم قرار گرفته‌اند. این مدل‌ها شامل عینک‌هایی هستند که فریم‌های بزرگتر و طراحی‌های جسورانه‌تری دارند. فریم‌های فلزی نازک، فریم‌های هندسی، فریم‌های شفاف و عینک‌های بزرگ، ترندهای نوظهور عینک در سال 2023 هستند. فریم‌های لاک‌پشتی کلاسیک و عینک آفتابی گربه ای نیز از جمله عینک‌هایی هستند که هرساله مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرند و امسال هم جزو پرفروش‌های دنیای عینک و اکسسوری‌ بوده‌اند. در ادامۀ این مقاله، برخی از عینک‌های ترندِ امسال را در دو دستۀ زنانه و مردانه به شما معرفی می‌کنیم.

مدل های عینک آفتابی ترند 2023 زنانه

زنان همواره در طول تاریخ از طرفداران پروپاقرص اکسسوری‌ها و لوازم زینتی بوده‌اند و این علاقه، به استفاده از عینک‌های زیبا و متنوع نیز رسیده است. در سال 2023 آنچه بیشتر موردپسند خانم‌ها قرار گرفته است، عینک‌های آفتابی با فریم‌های کلاسیک‌ و طراحی‌های منحصربه‌فردند که در ادامه با 5 مورد از این مدل‌ها آشنا می‌شویم.

عینک آفتابی گربه ای، بازگشتی شکوهمندانه

عینک‌ آفتابی‌های گربه‌ای ترند 2023، از جمله عینک‌هایی هستند که امسال با استقبال خوب بانوان شیک‌پوش مواجه شده‌اند و بازگشت باشکوهی به عرصۀ فروش عینک‌های آفتابی داشته‌اند. این محصولات با درهم‌آمیختن ظرافت‌های طراحی‌های کلاسیک و مدرن، نتیجه‌ای جذاب و چشم‌نواز ایجاد کرده‌اند. آنچه امسال در طراحی عینک آفتابی گربه ای به کار رفته است، تزئیناتی پیچیده، رنگ‌های تند، طراحی‌های جسورانه و هیجان‌انگیز و درعین‌حال ظرافتی بی‌نظیر است که می‌تواند شور و حالی تازه به استایل شما تزریق کند.

عینک آفتابی بزرگ و اورسایز، یک انتخاب برجسته و چشمگیر!

 

over-size-sunglasses

 

یکی دیگر از عینک‌هایی که امسال هم‌پای عینک آفتابی گربه ای، مورد توجه بانوان قرار گرفته است، عینک آفتابی بزرگ و اورسایز زنانه است. این دسته از عینک‌ها در ابعادی بزرگ‌تر از حالت معمول ساخته می‌شوند و سطح بیشتری از چشم و صورت را پوشش می‌دهند؛ بنابراین محافظان خوبی برای چشم‌ها و صورت‌ شما هستند. همچنین ابعاد بزرگ و جسورانۀ عینک آفتابی بزرگ و اورسایز زنانه ترند، به افزایش اعتمادبه‌نفس شما کمک می‌کند. این عینک‌ها در اشکال هندسی مختلف از جمله مربع، مستطیل و… ساخته شده‌اند تا بتوانند همۀ نیازها و علاقه‌مندی‌های مشتریان را برآورده کنند.

عینک آفتابی گرد، ساده اما زیبا!

از جمله عینک‌هایی که همیشه یکی از ترندهای بازار و موردعلاقۀ زنان هستند، عینک‌های آفتابی گرد و مینیمال‌اند. این محصولات به‌دلیل سادگی‌ و پتانسیلی که برای ست‌شدن با انواع استایل‌ها و لباس‌ها دارند، همواره یکی از عینک‌های پرفروش بازار میان سنین مختلف‌اند. در میان دریای بی‌انتهای فریم‌ها و طرح‌های مختلف عینک آفتابی، عینک آفتابی‌های زنانۀ گرد ترند، یاری‌رسان خانم‌هایی هستند که در یافتن فریم مناسب‌ به تردید افتاده‌اند و انتخاب برایشان سخت شده است.

عینک آفتابی بدون قاب، طرحی که مدرنیته را به نمایش می‌گذارد!

 

griff-sunglasses

 

عینک آفتابی بدون قاب یا بدون حاشیه، از مهم‌ترین ترندهای پرطرفدار سال 2023 است. این محصول، ترکیبی از ظرافت و زیبایی مدرنیته را در طراحی عینک‌ به نمایش می‌گذارد. عینک‌های بدون حاشیه عینک‌هایی سبک، ساده و راحت هستند که می‌توانند انواع لباس‌ها و استایل‌ها را تکمیل کنند و ظاهری مینیمال و زیبا به فرد بدهند؛ به‌همین‌دلیل اکسسوری موردعلاقۀ بسیاری از بانوان‌اند.

عینک آفتابی با فریم شفاف، عینکی برای ظریف‌پسندها!

عینک آفتابی زنانه با فریم شفاف از دیگر عینک‌های ترند سال جدید است که ظاهری جذاب و منحصربه‌فرد دارد. این فریم عینک به‌دلیل اینکه غلبه بر چهره ندارد و جلوه‌گری چشم‌ها در آن بیشتر است، بسیار مورد علاقۀ خانم‌ها، مخصوصا جوان‌ترهایی است که به آرایش صورت علاقه‌مندند و دوست دارند که علاوه‌بر یک استایل ساده و مینیمال، زیبایی چشم‌هایشان نیز از پشت عینک پیدا باشد.

مدل‌های عینک آفتابی ترند 2023 مردانه

 

club-master-sunglasses

 

اگر بخواهیم از میان اکسسوری‌های مختلف، چند مورد را به‌عنوان محصولات پرطرفدار میان آقایان معرفی کنیم، عینک‌های آفتابی قطعا یکی از آن‌ها هستند. این عینک‌ها علاوه‌بر محافظت از چشم، جذابیت و زیبایی خاصی به چهره و استایل آقایان می‌دهند و به‌همین‌دلیل همواره مورد استقبال آن‌ها قرار می‌گیرند. ازآنجاکه در بررسی عینک‌های ترند سال 2023، برخی عینک‌ها مانند عینک‌ آفتابی گرد، عینک آفتابی گربه ای، عینک آفتابی با فریم شفاف و… در میان زنان و مردان مشترک است و در هر دو دسته ترند بوده‌اند، برای پرهیز از تکرار، در این بخش به 5 مورد دیگر از عینک‌‌های آفتابی مردانۀ پرفروش امسال می‌پردازیم.

عینک آفتابی لاک‌پشتی، انتخابی ماندگار!

عینک‌های آفتابی لاک‌پشتی از جمله عینک‌های پرطرفداری هستند که هرگز از لیست محصولات ترند خارج نمی‌شوند. این عینک‌ها به‌دلیل طراحی خاص و جذابی که دارند در سال 2023 نیز با استقبال مردان مواجه شده‌اند و سبک کلاسیک‌شان باعث می‌شود بیشتر موردپسند کسانی قرار بگیرند که به استایل‌های سنتی گرایش دارند.

عینک آفتابی سیمی و فلزی، عینکی که سبکی و راحتی را به شما هدیه می‌دهد!

یکی دیگر از عینک‌های موردعلاقۀ آقایان در این سال، عینک‌های سیمی و فلزی هستند. این مدل فریم‌ها، در عین سادگی بسیار شیک و کاربردی‌اند و امسال طرح‌های گرد، مستطیلی و بیضی‌شکل‌شان بیشتر به فروش رفته است. عینک‌های فلزی برای تکمیل یک استایل مینیمال، انتخاب بسیار خوبی‌ هستند.

 

metal-sunglasses

 

عینک آفتابی با اشکال هندسی، انتخابی متفاوت و تماشایی!

این دسته از عینک‌ها که معمولا ظاهری شش‌ضلعی و هشت‌ضلعی دارند، از جمله عینک‌هایی هستند که در عین ظرافت، ظاهری جسورانه به سیمای مردان می‌دهند و به‌همین‌دلیل همواره در خط مقدم دنیای مد، همراه و همگام با مدل‌هایی مثل عینک آفتابی گرد یا عینک آفتابی گربه ای، حریف می‌طلبند و در نهایت پیروز میدان هم می‌شوند!

عینک آفتابی با لنزهای رنگی، متنوع و هیجان‌انگیز!

از جمله عینک‌هایی که امسال میان مردان بسیار موردتوجه قرار گرفت، عینک‌های آفتابی با لنزهای رنگی‌ است. این عینک‌ها در رنگ‌های متنوع از آبی ملایم تا زرد و نارنجی و قرمز و… تولید می‌شوند و یک انتخاب عالی برای ست‌شدن با انواع لباس‌های رنگی و استایل‌ها هستند.

عینک‌ ورزشی و مسابقه‌ای، عینکی خاص برای آدم‌های خاص!

عینک‌های مسابقه‌ای از دیگر عینک‌های مردانۀ ترند سال 2023 هستند که جزو جذاب‌ترین فریم‌های آفتابی امسال به شمار می‌روند. این عینک‌ها با فریمی باریک و زاویه‌دار و طراحی خاص و اسپورتی که دارند، می‌توانند جذابیت شما را به میزان چشمگیری افزایش دهند.

سخن پایانی

عینک‌های آفتابی از جمله اکسسوری‌هایی هستند که همواره مورد استقبال زنان و مردان قرار می‌گیرند. به‌دلیل همین علاقۀ مصرف‌کنندگان، هرساله مدل‌های تازه‌ای به بازار عرضه می‌شود و از میان عینک‌های جدید و طرح‌های قدیمی‌تر، برخی مدل‌ها این اقبال را پیدا می‌کنند که جزو محصولات پرفروش و ترند سال شوند. در سال 2023 از میان عینک‌های متنوع و زیبای موجود، برخی مدل‌ها نظیر عینک آفتابی گربه ای، عینک آفتابی لاک‌پشتی، عینک‌های اورسایز و… با استقبال بیشتری مواجه شدند و در زمرۀ عینک‌های ترند سال قرار گرفتند. در این مقاله ما به معرفی این عینک‌ها در دو بخش زنانه و مردانه پرداختیم و کوشیدیم تا اطلاعات مختصری از آن‌ها در اختیار شما قرار بدهیم.

منابع:

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *