آموزشی

پیشنهاد بهترین مدل‌های عینک برای هدیه به آقایان

sunglasses-gift-for-men

خرید کادو و هدیه برای آقایان به ‌مناسبت ‌روز تولد، روز مرد، سالگرد ازدواج و … نیست به خانم‌ها سخت‌تر به نظر می‌رسد؛ زیرا هر وسیله‌ای مناسب هدیه‌دادن به آقایان نیست. شاید تصمیم به خرید عینک آفتابی یا طبی، ایده جذابی برای هدیه‌دادن به آقایان باشد. انتخاب یک مدل عینک آفتابی پیچیدگی‌های خود را دارد. شما باید با توجه‌ به علاقه، سلیقه، مدل صورت، تیپ و استایل، این هدیه به‌یادماندنی را برای مرد موردنظرتان خریداری کنید. اگر تصمیم‌ دارید به‌ مناسبت روز مرد یا هر مناسبت دیگری برای همسر یا پدرتان عینک آفتابی یا طبی بخرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با خاص‌ترین مدل عینک آفتابی برای هدیه به آقایان آشنا شوید.

metallic-glasses-for-men

خصوصیات یک مدل عینک آفتابی برای هدیه به آقایان

عینک‌های آفتابی علاوه‌‌بر کارایی و محافظت از چشم، می‌توانند به‌عنوان یک اکسسوری شیک در استایل و تیپ روزانه استفاده شوند. خرید عینک مانند خرید هر هدیه دیگری نیاز به رعایت نکاتی دارد تا موردپسند واقع شود. ویژگی هر عینک متناسب ‌با ظاهر و سلیقه افراد مختلف، کاملاً متفاوت است که این خصوصیات عبارت‌اند از:

●       متناسب با زاویه و فرم صورت باشد

چیزی که یک عینک را روی صورت خاص می‌کند، انتخاب عینک متناسب با فرم صورت است. مثلاً اگر همسر یا پدر شما صورت زاویه‌داری دارد، بهتر است از مدل عینک با فریم گرد برای هدیه‌دادن به او استفاده کنید. عینک‌های آفتابی زاویه‌دار، بهترین مدل عینک آفتابی برای هدیه به آقایان با صورت گرد است.

●       رنگ مناسب عینک برای آقایان

در زمان انتخاب عینک باید به رنگ قاب عینک و رنگ شیشه آن توجه کنید که حتماً مطابق سلیقه و سبک لباس‌پوشیدن همسر یا پدرتان باشد. اگر برای شخصی قرار است عینک بخرید که همیشه لباس‌های رسمی و کت‌وشلوار می‌پوشد، بهتر است رنگ‌های رسمی مانند مشکی، قهوه‌ای و طوسی را برای خرید عینک در نظر بگیرید تا آن را به‌راحتی با لباس‌های رسمی خود استایل کند. رنگ‌های مناسب عینک آفتابی برای هدیه به آقایان اسپورت‌پوش بیشتر رنگ‌های مشکی، آبی تیره، سبز و عینک‌های دو رنگ و چند رنگ هستند.

●       جنس فریم عینک

تنوع فریم عینک‌های مردانه در عینک‌فروشی‌ها بسیار زیاد است؛ اما اگر قصد خرید عینک به‌عنوان هدیه را دارید، باید توجه کنید که فریم مدل عینک آفتابی برای کادو به آقایان با فریم مدل عینک طبی برای هدیه به آن‌ها متفاوت است. در سال‌های اخیر فریم‌های جدیدی وارد بازار عینک شده‌اند که از نظر جنس و وزن با هم متفاوت‌ هستند. بهترین انواع فریم مناسب عینک طبی، فریم‌های کائوچو یا کامپوزیتی و بهترین جنس فریم‌های عینک آفتابی نوع پلاستیکی یا تیتانیومی هستند.

Modern metal-sunglasses-for-men

آشنایی با انواع فرم صورت برای خرید عینک مناسب آقایان

برای خرید عینک به‌عنوان هدیه نیاز است تا آن را مطابق فرم چهره فرد موردنظر تهیه کنید. برای آشنایی با عینک ایده‌آل هر چهره، بهتر است با انواع فرم صورت و عینک متناسب با هر فرم چهره آشنا شوید. انواع فرم صورت در آقایان عبارت‌اند از:

●       فرم صورت بیضی

بهترین انتخاب مدل عینک آفتابی برای هدیه به آقایان با فرم صورت بیضی، عینک‌های با سایز متوسط است که باعث حفظ تعادل چهره در این افراد شود. عینک‌های چندضلعی، خلبانی، و برند معروف کلاب‌مستر، مناسب هدیه به آقایان با صورت‌های بیضی هستند.

●       عینک‌های با شیشه دایره‌ای

عینک‎های خلبانی مناسب‌ترین نوع عینک برای هدیه‌دادن به آقایان با صورت‌های گرد هستند.

●       صورت مربع

عینک‌های مربع با دسته باریک و با انحنای زیاد، بهترین گزینه برای هدیه به آقایان با صورت‌های مربع هستند.

●       صورت مستطیلیشکل کشیده

برای هدیه به آقایان با صورت مستطیلی و کشیده، بهتر است عینک‌ برند کلاب‌مستر را در اولویت خرید قرار دهید.

●       فرم صورت قلبیشکل

عینک‌های ویفرر، چندضلعی و مربع، هدیه مناسبی برای افراد با فرم صورت قلبی هستند.

●       فرم صورت مثلثی

برای آقایان با صورت مثلثی، عینک گربه‌ای کشیده، بیضی، کلاب‌مستر و مستطیل می‌توانند مناسب باشند.

●       فرم صورت لوزی

برای هدیه به این افراد بهتر است عینک، گربه‌ای، گرد و خلبانی را انتخاب کنید.

●       آقایان با بینی برجسته و بزرگ

عینک‌های پهن می‌توانند با ایجاد خطای دید، بینی را کوچک‌تر نشان دهند. بهتر است برای خرید عینک برای این دسته از آقایان، حتما عینک با رنگ تیره خریداری کنید تا بینی آن‌ها کوچک‌تر به نظر برسد.

●       آقایان با صورت لاغر و استخوانی

اگر قصد هدیه‌دادن عینک به مردی را دارید که صورت لاغر و استخوانی دارد، انتخاب عینک‌های کلاب مستر، ویفرر و مستطیلی می‌تواند لاغربودن صورت را پوشش و صورت فرد را جذاب‌تر نشان دهد. انتخاب رنگ‌های روشن برای فریم عینک آفتابی، می‌تواند چهره افراد لاغر را شاداب‌تر و پُرتر نشان دهد.

مدل‌های پرطرفدار عینک ارزان‌قیمت برای هدیه به آقایان

عینک آفتابی یک هدیه نفیس و باارزش از طرف خانم‌ها به همسر، پدر یا پارتنرشان محسوب می‌شود. عینک، تاثیر بسزایی بر حفظ سلامت بینایی و همچنین بر تیپ و ظاهر آقایان دارد؛ به‌‌همین‌دلیل اگر قصد خرید مدل عینک آفتابی برای هدیه به آقایان را دارید، باید در انتخاب خود دقت و سلیقه به ‌خرج دهید تا عینک مناسب و درخور همسر یا پدرتان را به آن‌ها هدیه دهید. مدل‌های زیادی برای هدیه‌دادن وجود دارند که می‌توانید متناسب با بودجه خود مناسب‌ترین فریم با قیمت ارزان را تهیه کنید. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  • مدل خلبانی

دسته فریم‌ عینک خلبانی به‌نحوی طراحی شده است که متناسب با چهره مردانه باشد. این عینک همان‌طور که از نامش پیداست، برای اولین بار برای خلبان‌ها طراحی و ساخته شد؛ اما امروزه به یکی از مدل‌های ترند و پرطرفدار در بین آقایان تبدیل شده است. عینک‌های خلبانی خوش‌قیمت‌ترین‌ها در بین عینک‌های مخصوص آقایان هستند که حتی بسیاری از خانم‌ها نیز به‌دلیل طراحی خاص و قیمت مناسب آن‌ها، از این مدل عینک‌ها استفاده می‌کنند. پس می‌توانید یک ست شیک از این عینک‌های خلبانی را تهیه کنید و علاوه بر هدیه‌دادن، خود نیز صاحب یک عینک ست با پدر یا همسرتان باشید و در واقع با یک تیر دو نشان بزنید.

  • مدل کلاب‌مستر

عینک کلاب‌مستر در دسته عینک‌های با قیمت مناسب و ظاهر خاص و مناسب هر استایلی است. عینک‌های کلاب‌مستر با نام عینک خط ابرو نیز شناخته می‌شوند. طراحی منحصربه‌فرد این عینک، آن را به خاص‌ترین مدل عینک آفتابی برای کادو به آقایان تبدیل کرده است. این عینک از دهه 1950 تا به امروز محبوبیت خود را بین آقایان حفظ کرده است و در دنیای مد و فشن یکی از محبوب‌ترین عینک‌ها محسوب می‌شود.

  • مدل گرد

عینک گرد از آن دسته‌ عینک‌هایی است که مناسب استفاده برای افراد با نوع چهره خاص است. در آقایانی که صورت مربعی با زاویه‌های تیز دارند، عینک گرد مناسب به نظر می‌رسد. عینک‌های گرد قدیمی شیشه بزرگ‌تری دارند؛ اما مدل امروزی‌تر و جدیدتر آن‌ها با شیشه‌های کوچک طراحی شده‌اند تا زیبایی زوایای صورت را بیشتر نشان دهند. دسته باریک و سیمی‌مانند این نوع عینک‌ها، جایگاه خود را در عرصه مد و فشن آقایان حفظ کرده است.

  • مدل مربعی

یکی ‌دیگر از گزینه‌های اقتصادی و کاربردی عینک‌ها، مدل‌های مربعی هستند که به‌دلیل تنوع در جنس دسته می‌توانید آن‌ها را با هر بودجه‌ای که دارید تهیه کنید و هدیه دهید.

صورت‌های کشیده و لاغر مناسب عینک‌های مربعی هستند تا با ایجاد خطای دید، کشیدگی صورت را کم کنند. البته آقایان با صورت گرد و حتی مربعی نیز می‌توانند از عینک مدل مربع استفاده کنند. همچنین این نوع عینک برای آقایانی که استایل کلاسیک و آنتیک را می‌پسندند و بیشتر به عینک‌های بزرگ و مربعی علاقه دارند، مناسب است. عینک تام فورد، پلیس و Oswald  در دسته این مدل عینک‌ها قرار می‌گیرند.

  • مدل کژوال

بسیاری از آقایان به مد و فشن بسیار علاقه‌مند هستند و عینک‌هایی را که در طراحی قاب خاص باشند و مشابه عینک‌های دیگر نباشند، می‌پسندند. عینک‌های کژوال برای افراد خاص از معیارهایی است که می‌توانید هنگام خرید مدل عینک آفتابی برای کادو به آقایان به‌روز، از این مدل‌ها استفاده کنید. امروزه بسیاری از آقایان جوان و به‌ویژه ورزشکاران به استایل‌های اسپرت و کژوال علاقه‌مند هستند. اگر در سطح شهر چرخی بزنید، تعداد زیادی از آقایان را می‌بینید که از استایل‌های پانک و عینک‌های کژوال استفاده می‌کنند. پس اگر این فرم عینک قرار است هدیه‌ای برای همسر، برادر یا پارتنر شما باشد، باید بگوییم شما بهترین هدیه را برای او در نظر گرفته‌اید.

  • مدل طبی کائوچویی

ممکن است همسر یا پدر شما به استفاده از عینک آفتابی علاقه نشان ندهد؛ اما به عینک‌های طبی نیاز داشته باشد. در این صورت انتخاب یک عینک طبی با فریم کائوچویی کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. عینک کائوچویی شیک‌ترین مدل عینک طبی برای هدیه به آقایان است که به‌دلیل طراحی زیبای فریم و سبک‌بودن آن در هنگام استفاده، می‌تواند برای طولانی‌مدت قابل استفاده باشد.

  • عینک طبی ویفرر

این مدل عینک‌ها اختصاصی شرکت ریبن هستند که با شکل و ظاهر ساده و شیک از بین تمام مدل عینک‌های مردانه، پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین هستند. برای خرید ویفرر به‌عنوان مدل عینک طبی برای کادو به آقایان توجه کنید که این عینک‌ تنها برای صورت‌های با مدل بیضی، قلبی و گرد مناسب است.

انواع مدل‌های عینک‌های گران‌قیمت برای هدیه دادن

Luxury-and-special-sunglasses-for-men

بسیاری از خانم‌ها با توجه به سلیقه همسر یا پدرشان و با توجه به بودجه، مشتاق خرید عینک‌های گران‌قیمت از برندهای معروف برای هدیه‌دادن به آقایان هستند. عینک‌های هر برند ویژگی‌های خاص خود را دارند و انواع مدل عینک آفتابی برای هدیه به آقایان عبارت‌اند از:

  • عینک مدل آینه‌ای

عینک آیینه‌ای از مدل عینک‌‌های خاص و محبوب آقایان است. این عینک‌ها به‌دلیل طراحی خاص، قیمت بالایی دارد و برای آقایان برندپوش و همچنین آقایان ورزشکار، هدیه‌ای خاص محسوب می‌شود. طراحی این عینک‌ به‌نحوی است که شیشه‌های آینه‌ای در دو طرف عینک تعبیه شده که باعث بالارفتن کارایی عینک در محافظت از چشم در برابر اشعه مضر خورشید می‌شود.

  • مدل لوکس آرمانی

یکی از عینک‌های معروف برند آرمانی، مدل لوکس آن است که در بین تمام محصولات آرمانی این محصول شیک، جایگاه پرفروش‌تری نسبت به سایر مدل‌ها دارد و ظاهر و استایل شیکی را به آقایان می‌دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که برای خریدهای مناسبتی برای آقایان دوست دارید سنگِ‌تمام بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً عینک برند آرمانی را در لیست هدایای خود قرار دهید.

  • عینک‌های ورزشی برند اوکلی

برند اوکلی نیز عینک‌های مردانه شیک و منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند. این برند خوش‌نام به‌دلیل تولیدات فوق‌العاده‌ای که در عرصه لوازم ورزشی دارد، در بین جوانان و افراد ورزشکار محبوبیت پیدا کرده است. عینک‌های ورزشی این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

  • عینک‌های سفارشی برند ریبن

یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان عینک، برند ریبن است که شهرت جهانی آن به‌واسطه ساخت عینک‌های باکیفیت است. در فریم عینک‌های سفارشی ریبن به درخواست مشتری، مواد اولیه‌ای استفاده می‌شود که همین باعث افزایش قیمت آن‌ها می‌شود. بنابراین اگر علاقه‌مند هستید تا یک عینک گران‌قیمت هدیه دهید، می‌توانید از نمونه‌ کارهای سفارشی شرکت ریبن خرید کنید.

  • مدل هالیوودی

اگر همسر یا پدر شما به دنیای سینما علاقه‌مند است، برای تهیه کادوی مناسب به آن‌ها از عینک‌هایی که پیش‌تر در فیلم‌های مشهور هالیوود استفاده شده‌اند، بخرید. از میان این مدل عینک‌ها می‌توان به انواع عینک با قاب پلاستیکی و شیشه‌های سبز تیره‌ در فیلم هری کثیف اشاره کرد. با اقتباس از فیلم سگ‌های انباری مدل عینک کائوچویی بسیار ترند و پرطرفدار شده است.

Acetate-sunglasses-for-men

هدیه عینک برای آقایان با چشم‌های حساس

برخی از آقایان در معرض نور و زمان دیدن تلویزیون یا نگاه‌کردن به صفحه گوشی‌های هوشمند دچار سوزش و قرمزی چشم می‌شوند. برای این دسته از آقایان بهتر است خودسرانه عینک نخرید و اگر قصد خرید عینک برای این آقایان را دارید، حتماً از قبل، به مطب پزشک بینایی‌سنج مراجعه کنید.

سخن پایانی

با انتخاب و خرید یک مدل عینک طبی برای هدیه به آقایان، متناسب با نیاز آن‌ها در مناسبت‌های خاص مانند روز مرد می‌توان برق شوق و رضایت را در چشم‌ها و چهره آن‌ها مشاهده کرد. بیشتر آقایان در استایل روزانه در کنار انتخاب کیف و کمربند، از اکسسوری‌هایی مانند عینک نیز استفاده می‌کنند؛ پس برای سورپرایزکردن آقایان، خرید عینک می‌تواند گزینه مناسبی باشد. چندین مدل عینک آفتابی مردانه برای هدیه به آقایان مناسب هستند که باید توجه داشت متناسب با سلیقه، تیپ و چهره‌ آن‌ها باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *