آموزشی

جدیدترین مدل‌ های عینک ریبن

ریبن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تولیدکننده عینک در جهان با مدل‌های جدید عینک خود، شامل انواع عینک هوشمند، تجربه استفاده از عینک را به یک سطح جدید ارتقا داده است. جدیدترین مدل های عینک آفتابی ریبن شما را در دنیای فناوری و استایل غرق می‌کنند و امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهند که هیچ‌گاه از یک عینک انتظار نداشته‌اید. با ما همراه شوید تا با معرفی جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی و طبی ریبن، همچنین جدیدترین فریم‌های عینک ریبن در دنیای جذاب عینک‌های مدرن کاوش کنیم.

 

rayban-rb4395-sunglasses-blog

 

معرفی جدیدترین مدل های عینک آفتابی ریبن

عینک‌های آفتابی ریبن، استایل و مدل منحصربه‌فردی دارند که به‌نوعی امضای این برند محسوب می‌شود و طرفدارانش عاشق آن هستند. این برند هر ساله تغیییراتی را در مدل‌های عینک آفتابی خود ایجاد و دیزاین‌های جدیدی را معرفی می‌کند که محصولات را با آخرین مد روز مطابقت دهد؛ اما نکته اصلی اینجا است که این امضا و مشخصه تقریباً در تمام تغییرات حفظ می‌شود و در همه طراحی‌های مدرن و نوآورانه جریان دارد. برخی از جدیدترین مدل‎‌های عینک آفتابی برند ریبن شامل موارد زیر است:

مدل Eric

عینک آفتابی ری بن شیک مدل Erik RB برای همه جنسیت‌ها طراحی شده است. شکل مربعی ظریف با لنز آبی و فریم آبی تیره اوپال انتخابی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند متفاوت و شیک باشند.

مدل MEGA CLUBMASTER

ریبن این مدل عینک خود را مخصوص ژانویه 2024 طراحی کرده و یکی از جدیدترین مدل های عینک آفتابی ریبن است. برای اولین بار، قاب قهوه‌ای روشن‌هاوانا با عدسی‌های گان‌متال و سبز پلاریزه کرومانس ترکیب شده‌ و جلوه‌ای متفاوت، شیک و مدرن ایجاد کرده‌ است.

HEXAGONAL FLAT LENSES

 

rayban-hexagonal-sunglasses-blog

 

عینک آفتابی HEXAGONAL FLAT LENSES با عدسی شش ضلعی و خط بالایی صاف یک طرح کلاسیک است که در ابتدا در سال 1967 ایجاد و به‌سرعت به نمادی از این برند تبدیل شد. این سبک جاودانه با قاب فریم کمی ضخیم‌تر، دسته‌های نقره‌ای تخت و عدسی تخت آبی به‌روز شده و در اختیار علاقه‌مندانش قرار گرفته است.

مدل CORRIGAN BIO-BASED از جدیدترین مدل های عینک آفتابی ریبن

عینک آفتابی Ray-Ban RB Corrigan Bio-based یک فریم جدید و پایدار است که از متریال مبتنی بر ذرت ساخته شده است. قاب آبی سبک‌وزن دارای عدسی‌های کلاسیک قهوه‌ای تیره و دسته آبی روشن شفاف است که برای کسانی که به‌دنبال استایل، کارایی و کاهش ردپای کربن خود در طبیعت هستند، عالی است. سری Corrigan Bio-Based انتخابی ایده‌آل برای طرفد‌اران ظاهر شیک و دوستداران محیط زیست است. با این تغییرات، این مدل فریم را می‌توان یکی از جدیدترین فریم‌های عینک ریبن دانست.

مدل Eagle Eye

ریبن در عینک آفتابی Eagle Eye به‌طور کامل بازی را تغییر داده است. درحالی‌که عدسی‌ها گرادیان قهوه‌ای دارند، قاب استات با دسته‌های قهوه‌ای شفاف ارائه شده است. در این مدل از جدیدترین مدل های عینک آفتابی ریبن، ریبن مانند همیشه ترکیبی بی‌نظیر از استایل و کارایی را ارائه داده است.

 

جدیدترین مدل‌های عینک طبی ریبن

ریبن علاوه‌بر عینک آفتابی، کالکشن جذابی از انواع عینک‌های طبی با طراحی بسیار کاربردی و شیک دارد. در ادامه، به معرفی جدیدترین عینک‌های طبی ریبن می‌پردازیم.

مدل Optics

عینک Ray-Ban RB Optics معنای راحتی و شیک‌بودن را دوباره تعریف می‌کند. این عینک با قاب فلزی نامنظم و رنگ طلایی خود برای کسانی که می‌خواهند شیک و مدرن باشند، عالی است. ریبن عدسی‌ها را همراه با فریم تولید می‌کند تا بالاترین میزان دقت فراهم و دید واضح در تمام زوایا حاصل شود.

مدل Mega Clubmaster Optics

عینک‌ Mega Clubmaster Optics RB با الهام از دهه 50 طراحی شده‌ است و یک استایل جاودانه و در حال تکامل دارد. این شکل نمادین که با عدسی‌های بزرگ و شکل مربعی مشخص می‌شود، اکنون در رنگ سبز و طلایی موجود است و به گونه‌ای طراحی شده است که کلاسیک و درعین‌حال طبق مد روز باشد.

مدل Eagle Eye Optics

عینک Eagle Eye Optics یک به‌روزرسانی مدرن در قاب کلاسیک Aviators است. فریم استات دارای ترکیب رنگ مشکی و شفاف است که جلوه زیبایی به آن می‌دهد. عدسی عینک‌های طبی ریبن 100% محافظت از UVA/UVB دارند و دارای فیلتر نور آبی-بنفش هستند. روی هر عدسی لوگوی ریبن حک شده است و شما را از اصالت و کیفیت کالا مطمئن می‌کند.

مدل RB5406 OPTICS

عینک‌های RB5406 OPTICS بازگشتی به دهه 70 میلادی هستند. این مدل عینک طبی با قاب‌ استات مربعی شفاف و دسته‌های شفاف صیقلی‌شده، همه سرها را به‌سمت خود برمی‌گرداند.

rayban-rb5406-optical-glasses-blog

 

مدل RB6496 OPTICS LIMITED

این مدل عینک طبی در نسخه محدود و برای کسانی ساخته شده است که می‌خواهند سبک مینیمال را به حداکثر خود برسانند. قاب فلزی سبک وزن با شکل هندسی نامنظم و در رنگ مشکی و طلایی منحصربه‌فرد عرضه می‌شود. تنها 700 عدد از این عینک در سراسر جهان موجود است و تنها 200 عدد به‌صورت آنلاین برای خرید در دسترس هستند.

 

جدیدترین مدل‌های عینک هوشمند ریبن

عینک‌های ریبن با ترکیبی ایده‌آل از طراحی مدرن و فناوری پیشرفته، جزو بهترین انتخاب‌ها در دنیای عینک‌های هوشمند محسوب می‌شوند. ریبن در نسل دوم عینک هوشمند خود با شرکت متا همکاری و دو نوع عینک هوشمند را به بازار عرضه کرده است. در ادامه، این دو مدل عینک هوشمند ریبن را به شما معرفی می‌کنیم.

ریبن Wayfarer Smart

عینک Wayfarer Smart ریبن یک ترکیب منحصربه‌فرد از طراحی زیبا و تکنولوژی هوشمند است. این عینک قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند از طریق بلوتوث را دارد. این ویژگی امکان پاسخ‌گویی به تماس‌ها، گوش‌دادن به موسیقی و استفاده از امکانات صوتی را به شما می‌دهد. عینک  Wayfarer Smart با داشتن نمایشگر داخلی، اطلاعات مهم را مستقیماً در دید شما نمایش می‌دهد و اجازه می‌دهد که از اطلاعاتی مانند زمان، اعلان‌ها و دستورات صوتی بهره‌مند شوید. با دوربین جدید 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سیستم ۵ میکروفونه آن می‌توانید دقیقاً آنچه را که می‌بینید و می‌شنوید، ضبط کنید، عکس‌های باکیفیت و ویدیوهای همه‌جانبه بگیرید و همه آن‌ها را به‌صورت لایو در فیس‌بوک و اینستاگرام پخش کنید تا همه بتوانند دید منحصربه‌فرد شما را از جهان تجربه کنند.

با استفاده از فناوری‌های تشخیص صدا، می‌توانید با دادن دستورات صوتی به عینک Wayfarer Smart، انواع وظایف را انجام دهید. این مدل از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد با صدا دستورات خود را بدهید و از امکانات هوشمند گوگل بهره‌مند شوید.

 

مدل Headliner

مدل Headliner ترکیبی است بین سبک‌های Wayfarer Round و Wayfarer Meteor که با عینک‌های هوشمند نسل اول در دسترس بودند و درحال‌حاضر دیگر تولید نمی‌شوند. درحالی‌که مدل Wayfarer ظاهر کلاسیک Ray-Ban را حفظ می‌کند و بسیاری این برند را با آن مرتبط می‌دانند، طراحی Headliner دارای ظاهری گرد و قدیمی‌تر است. هیچ تفاوتی از نظر قدرت پردازش یا سایر ویژگی‌ها در این دو مدل وجود ندارد و هر دو سبک با ارتقاهای زیادی از جمله تراشه کاملاً جدید کوالکام، بهبود بلندگو، دوربین و میکروفون و موارد دیگر همراه هستند.

سبک کلاسیک Wayfarer در اندازه‌های استاندارد یا بزرگ وجود دارد، در حالی که Headliner فقط در یک اندازه موجود است. در مجموع، 21 گزینه رنگ و عدسی وجود دارد و می‌توان آن‌ها را با هم ترکیب کرد و حدود 150 ترکیب مختلف را ایجاد نمود.

از نظر ظاهری، عینک هوشمند ریبن کاملاً شبیه به عینک‌های غیرهوشمند آن است و به‌سختی می‌توان آن‌ها را از هم تشخیص داد. البته دسته‌ها اندکی ضخیم‌تر هستند و اگر کسی خیلی دقت کند، می‌تواند لنز دوربین‌های بسیار ظریف را روی آن‌ها تشخیص دهد. برای راحتی بیشتر، پد بینی بزرگ‌تر شده است و به‌دلیل ضدآب‌بودن، می‌توانید بدون نگرانی آن‌ها را زیر باران بپوشید.

اگرچه به نظر می‌رسد دو لنز روی عینک جدید Ray-Ban Meta وجود دارد؛ اما در واقع تنها یک دوربین 12 مگاپیکسلی وجود دارد. نشانگر ضبط در مدل‌های جدید بسیار بزرگ‌تر و به‌طور قابل‌توجهی روشن‌تر است، همچنین در حین ضبط ویدیو برای جلب توجه، ضربان دارد. این چراغ را نمی‌توان خاموش کرد که از نظر حفظ حریم خصوصی چیز خوبی است.

سخن پایانی

جدیدترین مدل های عینک آفتابی ریبن و مدل‌های طبی، نه‌تنها به تاریخچه این برند افتخار می‌آورند، بلکه با تجربه‌های نوین و طراحی‌های شگفت‌انگیز، ارتباطی تازه و الهام‌بخش بین فرم و عملکرد ارائه می‌دهند. از سنسورهای هوشمند گرفته تا طراحی منحصربه‌فرد فریم‌ها و عدسی‌ها، هر کدام با خصوصیات منحصربه‌فرد خود، تجربه جدید و متفاوتی از استفاده از عینک فراهم می‌کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *