آموزشی

پیشنهاد بهترین مدل های عینک برای هدیه به خانم ها

sunglasses-gifts-for-women

امروزه عینک تنها برای دید بهتر و رفع عیوب انکساری چشم استفاده نمی‌شود، بلکه به‌عنوان یک نوع اکسسوری در کنار سایر اکسسوری‌ها به‌خصوص برای بانوان اهمیت دارد. با توجه به اینکه خانمها بیشتر به زیبایی استایل و استفاده از انواع اکسسوری اهمیت میدهند، خرید یک مدل عینک آفتابی برای هدیه به خانم ها و دختران شیک‌پوش و خاص‌پسند، پیشنهاد می‌شود. عینک، به تغییر چهره و زیبا جلوه‌دادن صورت کمک شایانی میکند. در بازار انواع مدل عینک برای هدیه به خانم‌ها وجود دارد. اگر قصد خرید این اکسسوری جذاب برای همسر یا دوستانتان را دارید در ادامه با ما همراه شوید تا بتوانید خرید آسان‌تری داشته باشید.

sunglasses-gifts-for-women

نکات انتخاب مدل عینک آفتابی برای کادو به خانم ها

اگر به‌دنبال مدل عینک برای هدیه به همسر، مادر و یا دوست‌ خود هستید، آن را طوری انتخاب کنید که به فرم صورت آن‌ها بنشیند و چهره آن‌ها را متقارن نشان دهد. متخصصان زیبابی بر این باورند که تقارن، باعث زیبایی بیشتر چهره میشود و انتخاب عینک مناسب با فرم صورت هر فرد نیز میتواند تقارن بیشتری را در چهره او ایجاد کند. اگر میخواهید چهره همسرتان جذاب و زیبا باشد، برای هدیه به او عینک آفتابی یا طبی با فریم متناسب با چهره او بخرید.

بررسی رنگ عینک زنانه مناسب برای هدیه به خانم‌ها

بهتر است در زمان خرید عینک برای خانم‌ها، رنگی را انتخاب کنید که با پوست آن‌ها مطابقت داشته باشد. در زمان خرید هر مدل عینک آفتابی برای هدیه به خانم ها نیاز است که اگر رنگ پوست آن‌ها سرد است، به‌دنبال فریم‌هایی با رنگ‌های نقره‌ای، سیاه، صورتی، بنفش، آبی و بروید. این رنگ‌ها، چهره افراد با رنگ پوست سرد را از سردی خارج می‌کند. اگر رنگ پوست خانم‌ موردنظر شما گرم است، به‌دنبال فریم‌هایی با رنگ‌های طلایی، عسلی، بژ، سبز زیتونی و باشید و از خرید عینک با فریم‌های سیاه و سفید خودداری کنید. 

بررسی معیارهای انتخاب عینک برای زن‌ها

در انتخاب مدل عینک برای هدیه به خانم‌ها، شکل صورت بسیار مهم است. اگر همسر، دوست یا مادرشما در دو سمت صورتش انحنا دارد و صورتش تقریباً بدون زاویه است، صورت او گرد در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین برای این نوع صورت‌ها به‌هیچ‌‌وجه از عینک گرد استفاده نکنید، بلکه انتخاب عینک مربعی یا مستطیلی شکل برای این افراد گزینه مناسبی است.

اگر نبست چانه به پیشانی او کمی باریکتر باشد، فرم صورت او بیضی شکل است و برای افراد با این نوع صورت، فریمهایی با شکل‌ هندسی بسیار مناسب هستند.

اگر خانمی که قصد دارید برای او عینک بخرید صورت کشیدهای دارد، انتخاب فریمهایی که عمق آن‌ها نسبت به عرضشان بیشتر است می‌تواند مناسب‌تر باشد و تا حد امکان از خرید فریمهای کوچک و یا گرد برای این افراد خودداری کنید. 

sunglasses-gifts-for-women

بهترین مدل فریم‌های عینک‌های طبی برای هدیه به زنان

در انتخاب عینک طبی به‌عنوان هدیه، فاکتورهای بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را معیار خرید خود قرار دهید. مدل عینک طبی برای کادو به خانم ها باید متناسب ‌با شخصیت و استایل، رنگ پوست، رنگ مو و لباس، فرم صورت، سایز بینی و همچنین مطابق مد روز باشد. فریم عینک طبی زنانه را می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید، تهیه کنید. فریم عینکهای طبی و مطالعه نیز در انواع چوبی، کائوچویی، پلاستیکی و فلزی در بازار موجود هستند. در انتخاب عینک بهتر است از یک نوع فریم استفاده نکنید و به انتخابهایتان تنوع بدهید؛ به‌عنوان مثال فرمهای گرد، هندسی و مستطیلی از انواع رایج فریم‌های عینکهای طبی هستند که براساس شکل صورت فرد انتخاب میشوند.

پیشنهاد خرید عینک برای هدیه‌دادن به خانم‌ها

در بیشتر مواقع، خانم‌ها نسبت به آقایان حساسیت بیشتری در انتخاب اکسسوری به خرج می‌دهند و گاهی خرید هدیه برای یک زن خوش‌سلیقه و خوش‌ذوق در سنین مختلف کار دشواری می‌شود. خیلی از خانم‌های مسن‌تر ترجیح می‌دهند فریم عینکشان به‌گونه‌ای باشد که آن‌ها را جوان‌تر نشان دهد و یا بعضی از آن‌ها چون علاقه‌ای به آرایش ندارند، تمایل دارند تا عینک ساده و متناسب با فرم صورت خود را داشته باشند. همچنین بیشتر خانم‌های جوان نیز دوست دارند که فریم عینکشان مطابق مد روز و ترند باشد. بعضی از خانم‌ها نیز علاقه خاصی به استفاده از عینک‌های برند و لوکس دارند که در زمان خرید هدیه برای این افراد، شناخت برند عینک آفتابی زنانه به شما کمک زیادی می‌کند. 

معرفی انواع مدل عینک برای هدیه‌دادن به بانوان

در زمان خرید هدیه، عینک‌هایی را در سایت‌های مختلف یا ویترین‌های مغازه‌ها در بازار خواهید دید که همیشه مد هستند و از لحاظ فرم صورت و استایل با بیشتر چهره‌ها هم‌خوانی دارند. از طریق آشنا‌شدن با این مدل عینک‌ها، علاوه‌بر خرید عینک آفتابی، انتخاب مدل عینک طبی برای هدیه به خانم ها نیز آسان‌تر می‌شود. این فریم‌ها عبارت‌اند از:

  • فریم عینک گربه‌ای: عینک طبی و آفتابی با فرم گربه‌ای یکی از جذاب‌ترین و قدیمی‌ترین مدل‌های فریم عینک است که محدود به استفاده برای خانم‌های مسن نیست و هر ساله مدل جدیدی از آن‌ طراحی و تولید و ترند می‌شود و حتی با دسته‌ فریم‌های فلزی و کائوچویی به فرم‌های جذابی برای استفاده خانم‌ها تولید می‌شود که یکی از تاپ‌ترین و بهترین مدل‌ها در عینک به ‌حساب می‌آید. این نوع عینک بر روی چهره خانم‌هایی با فرم صورت مربع، مستطیل و لوزی شکل از بهترین انتخاب‌ها است. 

sunglasses-gifts-for-women

  • فریم عینک پروانه‌ای: همان‌طور که از اسم این فریم پیدا است، این مدل عینک زنانه،  شکلی شبیه به بال پروانه یا دو مثلث که در وسط به یک‌دیگر متصل‌اند دارد، که در جنس‌های مختلف نیز طراحی و تولید می‌شود. این مدل عینک‌ از گذشته تا به امروز در دسته عینک‌های پرطرفدار برای تمام سنین بوده است و عینک‌ پروانه‌ای را دختران کم سن‌و‌سال و حتی خانم‌های سن بالاتر می‌پسندند و بیشتر انتخابشان مربوط‌ به فریم آفتابی پروانه‌ای است. هنگام انتخاب فریم پروانه‌ای به‌عنوان هدیه حتماً این موضوع را در نظر بگیرید که صورت‌هایی با فرم قلبی‌شکل، به‌هیچ‌عنوان با این مدل هم‌خوانی ندارند؛ پس در زمان خرید به این مسئله دقت بیشتری داشته باشید. برند‌های معروف سازنده عینک پروانه‌ای، سیلوئت، DG4373 دولچه‌وگابانا، پلیس، لنا، هیکمن، روبرتوکاوالی و CL40075I سلین هستند. 
  • فریم عینک خلبانی: فریم عینک خلبانی از آن دسته عینک‌هایی است که هم در دسته آفتابی و هم در گروه عینک طبی در بین خانم‌ها بسیار محبوب است. بیشتر افراد این مدل فریم‌ها را مختص و مخصوص استفاده آقایان می‌دانند؛ اما جالب است بدانید این فرم قاب فقط مخصوص آقایان نیست و همان‌طور که برای مردان از بهترین و محبوب‌ترین‌هاست، خانم‌ها نیز آن را همان‌قدر جذاب، اسپرت و دوست‌داشتنی می‌دانند. بیشتر خانم‌هایی که روحیه مستقل دارند و علاقه‌مند به استایل کلاسیک هستند، این نوع فریم را می‌پسندند. انتخاب این مدل عینک به‌عنوان هدیه به خانم‌ها هیچ‌گونه محدودیتی در سن و سال ندارند، همچنین می‌توان از فریم خلبانی هنگام خرید عینک طبی برای کادو به خانم‌های علاقه‌مند به این سبک استفاده کرد.
  • مدل فریم عینک چندضلعی: انتخاب عینک با فریم‌های چندضلعی یکی از بهترین هدایا و مناسب‌ترین مکمل برای فرم صورت‌های مربع، گرد و مستطیل است. این نوع فریم محدودیت سنی دارد و بیشتر مناسب افراد سن پایین است و در دختران کم‌ سن‌وسال، جذاب‌تر است. دختران نوجوان پس‌از هدیه‌گرفتن این نوع عینک می‌توانند آن را با تیپ‌های امروزی و جوان‌پسندانه مانند استایل‌های کژوال و خاص ست کنند. استایل کژوال از مناسب‌ترین تیپ‌هایی است که ست‌کردن آن با فریم‌های زاویه‌دار و چند ضلعی فرد را بسیار خاص نشان می‌دهد و امروزه در بین تیپ‌های نوجوانان بیشترین چیزی که به چشم می‌خورد، همین استایل خاص و منحصربه‌فرد است. اگر این عینک قرار است هدیه به یک زن جسور و نوجوان خوشتیپ باشد، در خرید آن شک نکنید.
  • عینک‌های مربعی: انواع عینک‌های با فریم مربعی با دسته فلزی یا کائوچویی در ابعاد بزرگ‌تر در بین فریم‌های ترند شده دیده می‌شوند. این نوع مدل عینک قبلاً مختص آقایان بود؛ اما در سال‌های اخیر در بین خانم‌ها نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این نوع اکسسوری مناسب افراد با فرم صورت گرد و بیضی است و برای افراد با این نوع چهره‌ها از بهترین انتخاب‌ها به‌حساب می‌آید. عینک‌ مربعی را می‌توان به‌عنوان عینک طبی برای کادو به‌ خانم‌ها نیز انتخاب کرد؛ زیرا این نوع فریم از گذشته تا به امروز در بین عینک‌های مد و فشن محبوبیت خاصی دارد. جالب است که این مدل محدودیت سنی ندارد و از آن دسته عینک‌هایی است که افراد هنری و کلاسیک‌پسند بیشتر تمایل به استفاده از آن دارند. پس اگر برای خانمی با روحیات منطقی و کلاسیک‌پسند قرار است هدیه بخرید، این نوع عینک می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار مناسب در سبد خرید شما باشد.

سخن پایانی

با توجه به اینکه بانوان در زیبایی استایل و چهره‌ خود نسبت‌ به آقایان، بیشتر حساس هستند و عادت دارند بیشتر به خود و حفظ زیبایی و جوانی چهره اهمیت دهند؛ ازاین‌‌رو انتخاب مدل عینک آفتابی برای هدیه به خانم ها یا یک عینک شیک طبی میتواند هدیه مناسبی برای آ‌ن‌ها باشد. عینک برای هر فردی با هر ظاهری می‌تواند این ذهنیت را به مخاطب منتقل کند که او چه شخصیتی دارد و در چه جایگاه اجتماعی قرار گرفته است. استفاده از عینک در خانم‌ها آن‌ها را جذاب‌تر و باهوش‌تر نشان می‌دهد. پس بهتر است با خرید یک مدل مناسب عینک آفتابی یا طبی باعث افزایش جذابیت و خوشحالی همسر، خواهر، مادر یا دوستتان شوید. 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *